...

Minirevision af støvsugeren Thomas TWIN T1

/plyus.jpg

Kompakt design kombineret med alsidighed og multifunktionalitet, 3D-rumsrengøring, omfattende ekstraudstyr, elektronisk styring, unikt filtreringssystem, stort udvalg af dyser.

Thomas TWIN t1 tør støvsuger

Ingen elektronisk effektstyring.

Støvsugere til tørstøvsugning

Thomas TWIN T1 kompakt våd- og tørstøvsuger med Aqua-filter

EGENSKABER

POWER: strømforbrug – 1600 W.

FILTRERING: Mikrofilter til udsugningsluft, Injektionsfilter + cyklonisk vandfiltersystem, vaskbart HEPA-filter til udsugningsluft.

KONTROL OG INDIKATION: Softtouch-funktionskontakt, automatisk optrækning af ledning.

Konstruktioner: 6 m ledningslængde, stænktæt hus, 2 parkeringspositioner, højtydende 2-trins turbine, kofanger til beskyttelse af møbler, rækkevidde på op til 10 m.

Komplet sæt: Tæppe-/gulvmoppedyse, tørmoppedyse til polstrede møbler, moppedyse til hjørner, sømme og andre svært tilgængelige områder, vådt tæppemoppedyse med adapter til hårde overflader, vådt moppedyse til polstrede møbler, adapter til rengøring af vinduer og spejle, Thomas ProTex universalkoncentrat.

FARVE: blå.

Størrelser: 483h324h353 mm.

Vægt: 8,4 kg.

GARANTI: 2 år.

FABRIKSLAND: Tyskland.

PRIS: 11 800 danske kroner.

BESKRIVELSE AF MODELLEN

Designet til at rumme Thomas’ AquaFilter i fuld bredde til tørrensning i en lille pakke, men stadig levere fordelene ved vådrensning.

Til dem, der leder efter en støvsuger til en overkommelig pris.

Den tørre mopping udføres af det patenterede Thomas AquaFilter. Den opnår et meget højt filtreringsniveau på 99,99 % med et minimum af indsats 1 liter vand pr. rengøring og et HEPA-filter med lang levetid, der kan vaskes .

Ikke kun overflader kan rengøres, men også luften i rummet. En række forskellige dyser og trinløst justerbar effekt hjælper med at tilpasse det rigtige støvsugermønster til overfladen.

Denne fugtige støvsuger har en ekstra lang luv til støvsugning af tæpper og gulvtæpper samt linoleum, fliser, vægge, vinduer og spejle. Ved vådrengøring af tæppet sprøjtes rengøringsopløsningen under tryk som en fin vanddispersion gennem dysen, der opløser og skyller snavset ud, og samtidig suges det sammen med det allerede opløste snavs og støv op af den kraftige turbine.

Tæppet efterlades rent og skinnende hele vejen igennem, og tæppet bliver pudset op og ser så godt som nyt ud. Nem og hygiejnisk rengøring af glatte gulve. Der er ingen forurening af overfladerne allerede i rengøringsprocessen, i modsætning til rengøring med moppe og klud: i dette tilfælde rengøres gulvet kun med rent vand fra støvsugeren.

Thomas ProTex rengøringsmiddelkoncentrat til en rengøringsløsning, der effektivt rengør alle overflader. Miljøvenlig PH 5.5 påvirker ikke tæppets farve og har en behagelig duft.

Som alle Thomas støvsugere rengør den ikke kun, men fjerner også spild, fjerner blokeringer i rørene og befugter selvfølgelig luften, mens den rengør.

Bedøm denne artikel
( Ingen vurderinger endnu )
Martin Kasper

Fra en tidlig alder følte jeg en dragning mod æstetik og design. Mine tidligste erindringer involverede leg med farver og former, og det var klart, at min passion for at skabe smukke rum ville forme mit liv. Opvokset i [Bynavn], blev min nysgerrighed for arkitektur og indretning næret af byens mangfoldige miljø.

Hvidevarer. Tv-apparater. Computere. Fotoudstyr. Anmeldelser og test. Sådan vælger og køber du.
Comments: 1
  1. Troels Madsen

    Kan du anbefale en pålidelig virksomhed til minirevision af min Thomas TWIN T1 støvsuger? Jeg har brug for nogle reparationer, og vil gerne være sikker på at vælge en pålidelig serviceudbyder. Har du nogen erfaring eller anbefalinger? På forhånd tak for din hjælp!

    Svar
Tilføj kommentarer