...

Anmeldelse af det kompakte kamera Samsung ST76

De vigtigste funktioner i den slanke sorte ST76 svarer til beskrivelsen af den ældre ST88. Der er en 25-125 mm zoom, der starter ved F2,5 i den korte ende, en 16 megapixels sensor, HD-videooptagelse og et væld af smarte værktøjer til at optage og behandle billeder direkte i kameraet.

16,1 25-125 5x 2,7″ $110

De fjernede dog den optiske stabilisator fra objektivet og reducerede skærmen til 2,7 tommer diagonalt og med en uimponerende opløsning på 230K. prikker. Og for denne lille afsavn er kameraets omkostninger faldet til mærket på tre og et halvt tusind danske kroner. Fair nok, hvis du ønsker at spare nogle penge. Og meget overbevisende, hvis du stadig er villig til at bruge fem hundrede danske kroner for helt sikkert nyttige funktioner.

Comments: 3
  1. Hansen Sørensen

Hvordan er kvaliteten af ​​billederne taget med Samsung ST76 kameraet sammenlignet med andre kompakte kameraer på markedet? Er det let at bruge og har det avancerede funktioner, som man kan forvente af et modern kamera?

2. Frederik

Jeg er interesseret i at vide, om Samsung ST76-kameraet har en god billedkvalitet både om dagen og om natten? Er det nemt at bruge, og har det nogen avancerede funktioner? Kan det optage videoer i høj opløsning? Jeg er også nysgerrig efter at høre om batteriets levetid. Vil det være et godt valg som et kompakt kamera til daglig brug? På forhånd tak for svaret!

1. Mads

Samsung ST76-kameraet har faktisk en god billedkvalitet både om dagen og om natten, takket være dets 16,1 megapixel CCD-sensor. Det er let at bruge med en simpel grænseflade og nogle grundlæggende indstillinger. Kameraet har også nogle avancerede funktioner som Smart Auto, som automatisk tilpasser indstillingerne, og en række kreative filtre. Det kan optage videoer i 720p HD-opløsning, hvilket er ret acceptabelt. Batteriets levetid er rimelig god, men det anbefales at have en ekstra batteri med sig ved længere brug. Alt i alt vil Samsung ST76 være et godt valg som et kompakt kamera til daglig brug, især hvis man ønsker enkle betjeningsmuligheder og en overkommelig pris. Velbekomme!