...

Anmeldelse af Nikon Coolpix P310 kompaktkamera

Hvis du ikke leger med dit kamera, men med et værktøj, der forstår teknisk kvalitet og sætter pris på manuel kontrol, bør du lære Coolpix P310 at kende – et avanceret kompaktkamera. Kompaktkameraets rustikke ydre, der allerede er blevet belønnet med en Red Dot Design Award, er bedragerisk: bag det enkle ydre gemmer sig et seriøst kamera til krævende amatører.

Nikon Coolpix P310 kompaktkamera

16,1 megapixel 24-100 4,2x 3″ $310

De tekniske højdepunkter omfatter den lyse optik F1.8 i den korte ende , den fremragende skærm og den bagbelyst CMOS-sensor med 16 millioner pixels. pix. De sædvanlige højhastighedsfunktioner omfatter panoramafotografering og stereofotografering, automatisk HDR-funktion med to billeder, nattilstande, der fjerner støj ved at kombinere flere billeder, og 1080p-filmoptagelse med stereolyd .

Med de avancerede kontrolelementer kan du nemt overvåge kameraets ydeevne og hurtigt gribe ind, når det automatiske system er blokeret af vanskelige forhold eller en kreativ idé. Til den succesfulde ergonomi i den tidligere model har udviklerne tilføjet en ekstra “funktionsknap” på frontpanelet. Alt dette er bestemt ikke det bedste, du kan finde på markedet konkurrenterne tilbyder i denne klasse og mere kraftfulde funktioner og større sensorer med forbedret fotokvalitet . Coolpix P310 vinder dog på prisen og, hvilket er vigtigt, på størrelsen i de fleste tilfælde. Det er meget sjovere at bære et lille, let kamera med sig, når du kan klare alle dine fotografiske behov.