...

BBK introducerer nye modeller af digitale DVB-T2-modtagere: SMP136HDT2 og SMP137HDT2

BBK annoncerer en ny serie af digitale tv-modtagere med integreret DVB-T2-tuner og HD-medieafspiller: SMP136HDT2 og SMP137HDT2. Moskva, 24. september 2014.

DVD-videoafspillere

SMP136HDT2

DVD-videoafspillere

SMP137HDT2

Deres smarte design og strømlinede form passer til ethvert moderne interiør og passer perfekt til dit tv. Fremragende billedkvalitet, en række nyttige funktioner, enkelhed og brugervenlighed, høj pålidelighed – alt dette kendetegner BBK digitale DVB-T2-modtagere.

SMP136HDT2 og SMP137HDT2 er udstyret med den nyeste Ali 3821-chip, der tilbyder en lang række enhedsfunktioner og en lys og brugervenlig In’Ergo grænseflade, som alle nemt kan forstå og navigere i.

DVB-T2-modtagere modtager digitale tv-kanaler i DVB-T-, DVB-T2- og MPEG-2/MPEG-4-standarderne samt radiokanaler med en almindelig indendørs eller udendørs antenne.

Bemærk, at modellerne er udstyret med multikanals lyddekoder Dolby Digital for at opnå effekten af surround sound.

PVR- og Time Shift-funktioner giver dig ikke kun mulighed for at planlægge din tid på en praktisk måde, men også for at administrere optagede programmer – springe reklamer over eller sætte dem på pause. EPG-funktion til visning af tv-programoversigter.

Til high definition-transmission er der et HDMI-stik på bagsiden af enhederne. Indbygget HD-medieafspiller giver mulighed for afspilning af lyd- og videofiler, herunder.ch. Høj opløsning, fra tilsluttede USB-enheder. AC3, MKV og mange flere formater understøttes.

Desuden har modtagerne en composite videoudgang, USB2.0-port og antennestik. Praktisk fjernbetjening og AV-kabel medfølger.

Modellerne fås i to farver: sort og mørkegrå.

DVB-T2-modtagere SMP136HDT2 og SMP137HDT2 er nu tilgængelige!

DVD-videoafspillere

Bedøm denne artikel
( Ingen vurderinger endnu )
Martin Kasper

Fra en tidlig alder følte jeg en dragning mod æstetik og design. Mine tidligste erindringer involverede leg med farver og former, og det var klart, at min passion for at skabe smukke rum ville forme mit liv. Opvokset i [Bynavn], blev min nysgerrighed for arkitektur og indretning næret af byens mangfoldige miljø.

Hvidevarer. Tv-apparater. Computere. Fotoudstyr. Anmeldelser og test. Sådan vælger og køber du.
Comments: 3
  1. Lucas

    Hvilke nye funktioner er der tilføjet i de nye SMP136HDT2 og SMP137HDT2 DVB-T2-modtagere? Er der nogen væsentlige forskelle mellem de to modeller, og hvilken anbefaler I?

    Svar
    1. Daniel

      De nye SMP136HDT2 og SMP137HDT2 DVB-T2-modtagere har begge fået flere nye funktioner, herunder bedre billed- og lydkvalitet, hurtigere kanalskift og mulighed for optagelse af tv-programmer direkte på en ekstern harddisk. Der er dog nogle væsentlige forskelle mellem de to modeller, såsom antallet af tilgængelige kanaler og understøttelse af forskellige lydformater.

      Vi anbefaler SMP137HDT2-modellen på grund af dens ekstra funktioner og forbedrede ydeevne sammenlignet med SMP136HDT2. Denne model giver en mere komplet og behagelig tv-oplevelse med flere muligheder for tilpasning og optagelse.

      Svar
  2. Katrine Christensen

    Hvorfor introducerer BBK nye modeller af digitale DVB-T2-modtagere? Er der nogen specifikke forbedringer eller opgraderinger i forhold til de tidligere modeller? Kan disse nye modeller give en bedre billed- og lydkvalitet?

    Svar
Tilføj kommentarer