...

T100 FFB – power feedback styresystem fra Thrustmaster

Moskva, 26. november 2013. Thrustmaster introducerer T100 power feedback-styresystemet, der kan give spillerne et komplet udvalg af stærke og realistiske racingspiloplevelser på PC og PlayStation 3. Thrustmaster T100 er udstyret med alle indbegrebet af kvalitet, herunder et avanceret power feedback-system med Immersion TouchSense-teknologi. Ekstraordinær funktionalitet giver fremragende understøttelse af alle racerspil.

Thrustmaster

Til alle slags kørestilarter

T100-styresystemet er alsidigt og velegnet til alle typer racerspil: GT, F1, NASCAR, Rally. Styret har en gummibelagt, tekstureret grebsbelægning, 2 sekventielle paddle shifters, 10 funktionsknapper og en multipositionsknap. Alle knapper er bekvemt placeret og giver dig mulighed for at justere indstillingerne uden at fjerne øjnene fra betjeningselementerne. Styrediameteren er forbundet med optimal inerti for fremragende respons og præcis styring.

Derudover har T100-systemet andre tekniske fordele: en metalaksel og en kugleleje-mekanisme, der sikrer maksimal holdbarhed og præcision. Feedback-effekten realiseres af et kombineret system med remskive og gearkasse, hvilket giver en generelt jævn og jævn drift. Intensiteten af force feedback-effekten kan justeres af brugeren, så den passer til spillet, så den er let at tilpasse til enhver kørestil.

Pedalboksen har en stor fodstøtte og understøtter også fleksibel justering: begge pedaler kan justeres med to pedalvinkler til rådighed. Bremsepedalen understøtter også progressiv modstand. Styresystemets alsidighed understreges yderligere af et centralt monteringssystem, der er kompatibelt med alle typer borde og kan fastgøres til cockpittet ved hjælp af et særligt gevindhul.

T100-styresystemet med force feedback vil være tilgængeligt på det Danske marked i slutningen af november til en vejledende udsalgspris på 7.199 danske kroner.

    Bedøm denne artikel
    ( Ingen vurderinger endnu )
    Martin Kasper

    Fra en tidlig alder følte jeg en dragning mod æstetik og design. Mine tidligste erindringer involverede leg med farver og former, og det var klart, at min passion for at skabe smukke rum ville forme mit liv. Opvokset i [Bynavn], blev min nysgerrighed for arkitektur og indretning næret af byens mangfoldige miljø.

    Hvidevarer. Tv-apparater. Computere. Fotoudstyr. Anmeldelser og test. Sådan vælger og køber du.
    Comments: 2
    1. Malthe Poulsen

      Hvordan fungerer Thrustmaster T100 FFB power feedback-systemet? Er det let at installere og bruge? Og hvor præcis er feedback-funktionen? Har det nogen indvirkning på spiloplevelsen, og er det kompatibelt med de fleste spil? Ville det være et godt valg for en gamer, der ønsker at forbedre deres spiloplevelse? Tak!

      Svar
      1. Benjamin

        Thrustmaster T100 FFB (Force Feedback) power feedback-systemet fungerer ved at bruge en kombination af elektriske motorer og sensorer, der registrerer bilens bevægelser i spillet og omdanner dem til fysiske vibrationer og feedback på rattet.

        Installationen er generelt nem, da det forbindes til computeren via USB og driveren automatisk installeres. Brugen er også intuitiv med et simpelt layout af knapper og kontroller.

        Feedback-funktionen er ret præcis og giver realistiske vibrationer og bevægelser til rytmen af spilleoplevelsen. Det giver en mere immersiv oplevelse og øger realismen.

        T100 er kompatibel med de fleste spil, især racerspil og simuleringer. Thrustmaster arbejder også på at sikre fuld kompatibilitet med kommende spiludgivelser.

        Hvis du er en gamer, der ønsker at forbedre din spiloplevelse, kan Thrustmaster T100 FFB være et godt valg. Det tilføjer en ekstra dimension af realisme og interaktion, der virkelig kan forbedre din følelse af kontrol og dykke dybere ned i spillet.

        Svar
    Tilføj kommentarer