...

T300 RS – DET FØRSTE OFFICIELLE FEEDBACK-STYRESYSTEM TIL PLAYSTATION®4

Moskva, 11. juni 2014. Thrustmaster introducerer den næste generation af officielt licenserede racersimulatorer til PlayStation®4 PS4 og PlayStation®3 PS3 – T300 RS. Fra dit første indblik i racerløbets verden til podiet i de mest prestigefyldte begivenheder er dette den perfekte ledsager til at mestre kunsten at køre racerløb.

Thrustmaster

En lang række innovationer

Under Thrustmaster T300 RS-kabinettet er der en eksklusiv børsteløs motor med friktionsfri kraftfeedback. Sammen med det nye 1080° dual-track-system giver det super jævn kørsel, lydløs feedback med exceptionel lydhørhed og realistiske effekteffekter.

Thrustmaster-ingeniørerne har opnået høj præcision med en motor med imponerende specifikationer. For at opnå dette er serien blevet udstyret med støtte til H.E.A.R.T HallEffect AccuRate Technology®, en berøringsfri magnetsensor med 16-bit opløsning og 65.536 værdier pr. omdrejning.

Desuden har T300 RS-systemet indbygget hukommelse og opgraderbar firmware, så brugerne altid har adgang til de seneste forbedringer. Der er også PC-understøttelse, og en PS4/PS3-kontakt på bunden giver dig mulighed for at vælge den relevante konsol.

Aftageligt rat, justerbar pedalboks og modulært produktsortiment

T300 RS omfatter et aftageligt rat med Thrustmaster Quick Release-system: 28 cm 11″ diameter rat, grove metaljumper. “Signatur”- PS4-knapper PS, SHARE, OPTIONS giver konstant adgang til nye konsolkommunikationsfunktioner.

T300 RS’s vægt på ca. 1,2 kg giver en fuldstændig realistisk inerti- og kraftfeedback. Hele styrets overflade er dækket af et forstærket tekstureret gummimateriale for et optimeret, responsivt greb. 2 store sekventielle metalpedaler monteret på rattet med en højde på 13 cm . Styringsvinklen kan justeres fra 270° til 1080°, afhængigt af den anvendte køretøjstype.

Hjulet kan også udskiftes med andre Thrustmaster rorfjernbetjeninger Ferrari F1 Wheel Add-on*, Ferrari GTE Wheel Add-on* og T500 RS* GT Wheel . T300 RS-pedalboksen har pedaler med lang vandring, som er fuldt justerbare med hensyn til højde og afstand: hver pedal understøtter 6 forskellige positioner. Bremsepedalen understøtter progressiv modstand.

T300 RS er kompatibel med Base Fixed Paddle Shifters-sættet*, Thrustmaster’s 3-pedal bokse T3PA* og T500 RS* og TH8A* og TH8RS* gearkasser.

Pris og overkommelighed.

Det nye produkt vil blive sat til salg i slutningen af september 2014. Den vejledende udsalgspris er 23.399 RUR amerikanske dollars .

——————————-

*Købes separat

Bedøm denne artikel
( Ingen vurderinger endnu )
Martin Kasper

Fra en tidlig alder følte jeg en dragning mod æstetik og design. Mine tidligste erindringer involverede leg med farver og former, og det var klart, at min passion for at skabe smukke rum ville forme mit liv. Opvokset i [Bynavn], blev min nysgerrighed for arkitektur og indretning næret af byens mangfoldige miljø.

Hvidevarer. Tv-apparater. Computere. Fotoudstyr. Anmeldelser og test. Sådan vælger og køber du.
Comments: 1
  1. Christian Poulsen

    Hvad er de vigtigste funktioner ved T300 RS, det første officielle feedback-styresystem til PlayStation®4? Er det kompatibelt med andre PlayStation-enheder, og hvordan adskiller det sig fra tidligere modeller? Er det let at installere og bruge?

    Svar
Tilføj kommentarer